Преди 10 месеца сменях всички ролки на пистовия ремък. Скърцаха. Смених ги и след като ги смених-на следващия ден след всеки дъжд скърцат по същия начин, както преди със старите. Минава около час в движение и спират. Знам, че тези ролки имат живот над 20 000 км, така че ми се вижда несериозно да ги сменям пак, при положение, че са само на 7 000. Въпреки, че вече около седмица след големия дъжд-ролките ми още скърцат уникално дразнещо! Кажете какво да правя и с какво колата ми е ненормална, че само тя скърца така?! И ако е само скърцането, ще го преживея. Ама това скърцане да не издава проблем, макар и че са на 7К?!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблеми след дъжда.
Collapse
X
-
Колега отваряй общия технически, най-горе са отделени темите със сервизите, чети внимателно и си избирай.
Иди в някой от тях да видят от какво е това скърцане, да не се окаже, че има някакъв сериозен проблем.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Като почне да скърца полей пистовия ремък с вода. Има много ментаци. 2 комплекта дайко смених по тази причина. Не знам какъв е точно звука, но провери да не е ремъка виновник.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Оказа се, че новите ми ролки пак са се разкърцали. Нямам никаква кора отдолу, а като навия волана надясно и ми се виждат ролките през калника...
Ако може някой да ми каже или покаже как може да се прекрати това, след всяко намокряне да скърцам така ужасно?! Има ли парче, което стои под калника, което да покрива ролките да не се виждат или въпросното парче е част от самата кора?! И дали ако само това парче намеря и сложа - проблема ще се реши?!ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
-
Има парче с шумоизолация дори което покрива точно ролките и се пада точно срещу демпферната шайба на вала, но ако нямаш кора и то долу ще влиза. Но все пак и това парче пази до някъде. Потърси от някой в обявите с продажба на коли на части.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ей тука седи. Дето се виждат ролките там по принцип има една кора и ги скрива. Демферната шайба по принцип е тази голямата. В случая на снимката шайбата няма демпфер.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Пусни в раздел купува една обява. Със сигурност ще намериш. Или виж в колеги с 156 на части. Ще ти намерятНо си трябва и кора под мотора. Може и счупена да е но поне до картера да стига, че да не влизат боклуци.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Според мен това парче е повече за шумоизолация. А като се поразпердушини започва и мръсотия да задържа и набива, та го намазах с подозащитна асфалтова замаска. Трябва си кора, ама ги няма на старо. А с кората двигателят си поддържа топлинния режим по-добре като е студено и мокро.
Напръскай ролката със силиконова смазка или силиконова грес - временно решение, което при мен работи
Comment
-
Честита Коледа на всички!
И моя пистов ремак посвирва но само като е студено.
Преди три години смених само ремака, ролките бяха перфектни. Беше края на Ноември. След смяната започна да свири. Над нула граддуса не свири.
Това ме кара да мисля, че докато ремъка е студен приплъзва, възможно е и обтягащата ролка да е уморена. Понеже при мен го прави за 1-2 минути ако е много студено, все още го търпя. Ако се засили ще пробвам първо с ремъка - това препоръчвам и на теб щом си сменил ролките.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99
Comment
Comment